maandag 25 april 2011

Accessoires!!

Ik ben een enorme accessoirefreak! Ik koop best veel kleren,maar accessoires, HALLELUJAH! daaraan geef ik met plezier mijn geld uit :) . Ze kunnen je outfit maken of breken,een simpel zwart t-shirt kun je een royale dosis Glam geven door simpelweg de gepaste ketting toe te voegen . ik heb doorheen de jaren best wat sierraden en dergelijke verzameld en ik heb besloten om jullie mijn accessoires en de "storage" ervan te laten zien :)


Dit is geen "kijk wat ik heb-post" (daar is ook geen reden toe want zo spectaculair is het niet),ik heb dit soort posts al op meerdere blogs gezien en ook op girlscene zijn er verschillende topics voor het "showen" van je spullen ('show hier je make-up stash' en dergelijke) en het leek me leuk om dat met sierraden te doen  als je er toch aanstoot aan neemt is er een prachtig rood kruisje in de rechterbovenhoek van je scherm .  :D






Mijn tassen, dit zijn de leukste, ze staan in verschillende "mandjes" op mijn kast zodat het min of meer ordelijk blijft,,
de tassen die ik niet zo vaak gebruik zitten in een grote doos :)



zicht langs boven

Ik ben een beetje een zonnenbril-addict,ook hiervoor geldt, de leukste in de kast, degenen die ik niet zo vaak draag in een schoenendoos :p

Mijn Juwelen/babies/lovers/schatjes :D



Bovenaanzichtjes

mijn schoenen , ze zitten allemaal in schoendozen (per twee of drie paar,ik had niet genoeg dozen :), de leukste pumps staan beneden opgesteld.

In de Ugg schoendozen passen wel vijftien paar sneakers samen, wat zeer handig is :D en ja, dat zijn oldskool rolschaatsen :p

Pantoffels/sportschoenen






3 opmerkingen:

  1. Omg leuke tassen!
    I love them! (L)

    flowergirlsxx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hhaha evi,
    die laatste foto is zo dom eh ! :D
    maar tis de eerste keer dat ik dit zien en ik heb een vet idee om te doen ! :D niks over dit ofz maar leg het u morgee uit ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hélahéla, mijn pantoffels zijn niet dom hoor! xD
    & kvind t best wel n goed idee :)

    BeantwoordenVerwijderen