zaterdag 6 april 2013

Haul ; Berlin

Hoi allemaal, vandaag laat ik jullie, zoals beloofd, zien wat ik heb gekocht in Berlijn.
Berlijn is niet bekend om zijn shopgelegenheden, maar als je een beetje uitkijkt, kom je wel hele leuke winkeltjes tegen. En ook ik kon -uiteraard- niet aan de verleiding weerstaan om enkele leuke dingen te kopen.

Hi everyone, today I'm going to show you what I bought in Berlin.
Berlin is not know for its shoppingoccasions, but if you just look out a little, you might stumble upon some cute little shops. And of course, I couldn't resist buying some things.

Dit is een overzichtje van alles wat ik heb gekocht. Valt nog best mee, toch?

This is a little overview of everything I bought. Not that bad huh?



Deze twee zonnebrillen heb ik beide gekocht om de leuke, ronde vorm. de bovenste met het dikkere montuur kocht ik bij H&M (voor ongeveer 5 euro). De onderste (die me erg doet denken aan John Lennon), komt van de New Yorker (3,50euro).

I bought both of these amazing sunglasses because of the cute, round shape. The one at the top is from H&M, the bottom one  (which reminds me of John Lennon), is from New Yorker.

Deze armbandjes vind ik allemaal geweldig!!  Van links naar rechts : H&M - New Yorker - New Yorker - H&M - New Yorker (alemaal tussen de 2 en de 6 euro).
I absolutely LOVE every single one of these bracelets!!  From left to right :  H&M - New Yorker - New Yorker - H&M - New Yorker.
Dit is een dupe voor de sephora nagellakremover (die waar je je vinger moet insteken ). Maar dan voor slechts een fractie van de prijs (3,50 ongeveer), koopje!

This is a dupe for the Sephora nailpolishremover (the one you have to stick your finger in). But this is a much cheaper version, BARGAIN!
Dit zullen jullie wel herkennen. De beautyblender dupe van de H&M. (3,95)

You'll probably recognise this. The beautyblender dupe from H&M.
 Deze kwasten zag ik liggen in de "DM" ( zo ongeveer de kruidvat van Duitsland) ze waren helemaal niet duur (tussen de 2 en de 4 euro per kwast) en echt superzacht. Het proberen waard dus.

I saw these brushes at "DM" (which is like Boots or Ulta) they were not expensive at all but they were supersoft. Worth a try.

Dit leuke shortje zag ik liggen in een winkel die Ann Christine heet. Shorts + Aztek = want! (25 euro)

I saw these cute shorts at some store called "Ann Christine". Shorts + Aztek = want!
Deze iPhonehoesjes komen beide van New Yorker. (elk 3,50 euro)

Both of these iPhonecases are from New Yorker.



Zoals jullie op de eerste foto konden zien, kocht ik ook een handtas. Dit is de Zara Office City bag en die vind ik té leuk om gewoon in een haul te vermelden. Daarom krijgt hij morgen een eigen, uitgebreide post.

As you can see in the first picture, I also bought a handbag. This is the Zara Office City Bag which I loved too much to just mention in a Haul. That's why I'm going to dedicate an entire post to it tomorrow.


XOXO









7 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke aankopen, ik ben verliefd op je armbandjes en de zwarte zonnebril echt heel leuk.
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw je armbandjes zijn super leuk zeg! Echt hele leuke inkopen heb je gedaan, ik ga morgen maar snel naar de New Yorker XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga je trouwens volgen, hele leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Vooral die shorts en de armbandjes. Ik ga van de zomer naar Berlijn, ik heb er zin in! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke aankopen! die shorts is leuk! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuke aankoopjes heb je gedaan, en die short is echt geweldig! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen