dinsdag 12 april 2011

DIY-Mustache ring

Ik heb de laatste maanden een lichte snorren-obsessie, en dan bedoel ik niet de vieze kriebelsnor op de bovenlip van een man ., maar T-shirts,kettingen,ringen en andere accessoires met snorrenprint. Toen mijn nichtje vanmiddag langskwam heb ik dat goede oude krimppapier maar weer eens uitgehaald en een snorrenring gemaakt :D





Benodigdheden:

-Basisring (met een plaatje erop om de snor op te lijmen)
-Krimppapier (in verschillende speelgoedwinkels te krijgen)
-Sterke lijm

Het enige wat je moet doen is een snor tekenen op het krimppapier,knip het uit, leg het krimppapier in de oven  (leg meteen als je het eruit haalt een boek of ander zwaar voorwerp erop, anders gaat het omkrullen). daarna hoef je het enkel nog maar op de ring te lijmen en klaar!!

4 opmerkingen:

  1. wauw super leuk!!

    Wil je op Marloes en mij stemmen?
    http://www.fotowedstrijd.nl/fotos/info/id/17323/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vet leuk! Ik heb ooit 'n ring van fimo gemaakt, maar die ging zo snel kapot =(!

    http://lifeofroshelle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet die snor groot zijn?
    Stuur maar bericht; www.lovelylynn.hyves.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb geen hyves dus ik zal het maat langs deze weg doen dan :D

    de snor moet wel redelijk groot zijn, ik heb toch het hele papiertje gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen