maandag 8 april 2013

Discovery ; Reynders- Daenen

Hallo iedereen! Vandaag slechts een korte update wegens het acute tijdsgebrek (ik ben aan het verhuizen, YAY!). Maar ik wilde jullie dit toch even laten zien. Enkele dagen geleden had mijn broer nieuwe schoenen nodig (dit gebeurt echt veel te vaak, geen idee wat hij er precies mee doet, maar na een week zien ze er al niet meer uit). Aangezien ik toch niets anders te doen had besloot ik mee te gaan. De winkel waar hij meestal zijn schoenen haalt is slechts enkele minuten van mijn huis vandaan, maar toch was ik er al jaren niet meer geweest. Ik denk niet dat ik ooit al verbaasder en meer blij verrast geweest ben dan toen ik naar binnen ging.
Wat een overvloed aan schoenen in alle kleuren, maten, modellen... fantastisch gewoon! Zelf had ik ook mijn oog laten vallen op een paar leuke laarsjes die ze helaas niet meer in mijn maat hadden.

De bruine! Zo mooi! In het echt zelfs nog mooier dan op de foto.


Helemaal depressief was ik toen ik met lege handen naar huis moest, maar na wat gegoogle kwam ik tot de vaststelling dat ze een webshop hebben!  Misschien de laarsjes (die daarop wel beschikbaar zijn in mijn maat!) alsnog bestellen... Wat denken jullie?



Meer info over Reynders-Daenen vind je op hun facebookpagina


XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten