zondag 7 april 2013

Naomi Jonker Fotografie

Enkele dagen geleden kreeg ik op Girlscene een bericht van een meisje dat me vroeg om haar foto's eens te bekijken. Dit heb ik dan ook gedaan en hoewel ik geen fotografie-expert ben, kan zelfs ik zien dat deze foto's echt wel heel erg mooi zijn. Ik besloot daarom om haar te contacteren voor een klein interview en het resultaat daarvan wilde ik jullie natuurlijk niet onthouden.

A few days ago, I got a message on Girlscene from a girl who asked me to check out her photos some time. I did check them out and even though I'm not an expert, even I can see that these pictures are extremely pretty. That's why I decided to contact het for a little interview of which the result you can read in this post.


-Naomi-



1) Vertel eens, Wanneer ben je begonnen met Fotografie?
   
   Ik fotografeer eigenlijk al bijna mijn hele leven. Al toen ik toen ik tien jaar oud was stond ik achter de       camera en fotografeerde ik vriendinnen met een gewonde digitale camera. Sinds ongeveer een jaar heb ik nu mijn eigen spiegelreflexcamera.  

So, Tell me. When did you start with photography?

   I have actually been into photography my entire life. When I was ten years old, I already stood behind the camera and I made pictures of my friends with a regular digital camera. Since about a year, I now have my own SLR camera.



2) Heb je al veel opdrachten gedaan? En welke was je favoriet?

   Ik heb al enkele kleine (betaalde) opdrachtjes gedaan voor vrienden en vrienden van vrienden, maar nog niets echt "groots". Dit zou ik uiteraard wel heel graag willen want zo kan ik mijn ervaring uitbreiden. Vooral een Bruidsreportage lijkt me fantastisch om te doen!

Have you done a lot of shoots yet? And which one was your favourite?

   I have already done quite some small (payed) assignments for friends and friends of friends, but I haven't done anything really "big". I would love to though because that's an amazing way to expand my experience. Especially a Bridal special would be amazing to do!



3) Zou je later in de fotografiewereld willen verdergaan, of hou je het liever als hobby?

   Uiteraard wil ik nog verder met fotografie! Ik zit nu in mijn examenjaar van de middelbare school en ga hierna Grafische Vormgeving studeren (wat dus ook gedeeltelijk fotografie bevat).

Would you like to turn your photography into something professional or do you prefer to just have it as a hobby?

  I would love to keep up the photography! I am now a senior in High School and the courses I will be taking next year will include photography.





Als je meer wil zien van Naomi (wat ik je ten zeerste kan aanraden) kan je terecht op haar facebookpagina.
If you would like to see more of Naomi (which I would recommend!) You can visit her facebookpage.



XOXO

   






Geen opmerkingen:

Een reactie posten