zondag 31 juli 2011

Update!

Ok, ik heb al lang , héééééééééééél lang niets meer gepost! (shame on me!) . maar dat gaat nu dus veranderen!
toetsenbord afgestoft,spinnenwebben van mijn blog verwijderd, nieuwe layout en ready to go!

Dit is niet enkel een update over mijn blog, maar ook vooral over mij :) mijn vakantie activiteiten:


  1. In het begin van de vakantie kreeg ik (jammer genoeg) mijn uitslag op school.Deze was niet al te denderend en dus moet ik mijn jaar overdoen :(
  2. beter nieuws: Ik ben nog een weekend naar Brugge en Knokke geweest , shoppen, shoppen, shoppen!!!!!!!!!
  3. ik ben met een vriend (gijs) enkele filmpjes gaan opnemen voor ons Youtubechannel
  4. ik zou mezelf niet zijn als ik niet eens...een paar keer..oké, bijna iedere dag ben gaan shoppen!
wat ik nog gà doen:

  1. méér shoppen
  2. een week op taalkamp naar Engeland (waar ik best nerveus voor ben, je komt er namelijk terecht in een gastgezin en dat heb ik nooit eerder gedaan)

Dus, mijn vakantie is / was behoorlijk opgevuld, maar ik zal proberen om zoveel mogelijk te posten ->ENJOY!

2 opmerkingen: