zondag 30 december 2012

Rok en Rol

Ik heb het allerleukste televisieprogramma ooit ontdekt!!!!!!! Het heet Rok en Rol en is helemaal geweldig!! Het is een soort van DIY-programma , gepresenteerd door de supercreatieve Karolien Verbanck. Ze maakt heerlijke desserts, prachtige spulletjes en customized simpele kledij tot pronkstukken . Mijn mama zei laatst toen we samen aan het kijken waren "Dat is echt de oudere versie van jou, Evi" . En eigenlijk  heeft ze gelijk! Ik ben zelf ook altijd bezig met dingen (ver)maken ,customizen en ik verzin de raarste snacks en voedselcombinaties (warme chocolademelk met speculoospasta en Nutella..Anyone?). Karolien is nu al ongeveer een maand mijn absolute idool. Ik zit elke dag om half negen trouw voor mijn televisie en heb een naaimachine bovenaan mijn verlanglijstje gezet!


1 opmerking:

  1. Hey Evi,

    dat lezen wij hier op de redactie van Rok & Rol graag!

    Momenteel zijn we volop bezig met de voorbereidingen van het tweede seizoen en zijn we eens aan het bekijken welke mensen er een fijn verhaal hebben dat verwant is aan ons programma.

    Graag had ik je hiervoor eens gesproken. Je kan me bereiken op het nummer 015/40.08.40 en je mag vragen naar Layla van Rok en Rol.

    Je mag me ook altijd jouw nummer doorgeven zodat ik je kan bellen. Mailen kan naar lcu@sultansushi.be.

    Bedankt! Groetjes, Layla

    BeantwoordenVerwijderen