vrijdag 16 december 2011

room!!!!!!!

Christmas is in the air!!!  and How I love that!I am a christmas addict. I start listening christmas songs in September, no kidding, so I thought I should give my room a little christmas touch-up!

Kerstmis hangt in de lucht en oh, wat vind ik dat leuk!!!!! Kerst is absoluut mijn favoriete periode van het jaar. Ik begin al naar Kerstliedjes te luisteren in September, serieus. Dus heb ik mijn kamer maar een Kerstsfeertje gegeven:

room overview (damn, it looks very small here)   and check Jenny (my mannequin)! she doesn't need a head to wear a hat!

Christmas Lights


Santa and mister snowman!

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kamer heb jij! Super vet, vooral die klok op die veer! En het ziet er leuk uit in kerst style.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kamer, vooral je bed is super mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen