zondag 9 januari 2011

Shoplogje solden

TADAAAAAAA! mijn beloofde shoplogje:

Sommige foto's zijn wazig,ik heb een superoud fototoestel en hij stelt niet altijd scherp :p.


T-shirt:H&M: 5 euro
Rokje: New Look : 15 euro





T-shirt: H&M 3 euro :D
(het snorretje en de tekst heb ik er zelf opgezet met transferpapier)








En dan heb ik nog wat kleren van mama gevonden die zij toch niet meer draagt (een mama met dezelfde kledingmaat is superhandig :p)


cape/poncho
Ik zoek nog een toffe manier om hem te combineren, als je een idee hebt,comment!

Tas:
Deze zat ook al in mijn vorige post over vintage, maar deze foto is wat duidelijker :)





                    




6 opmerkingen:

  1. Zitten leuke dingen tussen! En die poncho met een leuk riempje er om?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes ! Handig zo'n moeder ;) ! Ik zou die poncho eens met een riem proberen ! Het shirtje dat je zelf bewerkt hebt is echt super tof geworden ! En dat tasje is ook héél erg leuk :D !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel iedereen :)!
    Een riem is inderdaad wel een goed idee,shoppen voor een ideaal exemplaar dus! :p

    BeantwoordenVerwijderen