vrijdag 7 januari 2011

Solden/sales/uitverkoop

Past het gezegde: 'aan het einde van mijn geld heb ik altijd nog een stukje maand over' bij jou? Niet deze maand, de uitverkoop is daar!! Meer kleding voor minder geld dus!Daar kan ik alleen maar vrolijk van worden :).



Enkele solden/sales/uitverkoop-tips:

*ga in het begin van de uitverkoop (de eerste week), dan heb je de meeste keus.
  Ga aan het einde van de uitverkoop ook nog eens terug, dan is er de meeste korting.

*Verspil in de uitverkoop je geld niet aan H&M en dergelijke, die winkels zijn altijd al redelijk goedkoop, de uitverkoop is de ideale plaats om dure kledij voor een lagere prijs te kopen.

*spaar voor de uitverkoop, klinkt raar, maar als je spaart, heb je meer geld en kan je in de uitverkoop dus meer kopen :D.



----> voor meer tips, check het boek :"mooi voor minder" van Lisa Koetsenruyter.







4 opmerkingen:

  1. Je tips kloppen wel haha!
    Ik ben gelijk 2e kerstdag gaan shoppen en heb zo veel echt leuke dingen gescoort die normaal heel duur zijn! Heb jij nog iets gescoort? :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot nu toe enkel een rokje, maar ik ga vandaag weer shoppen en straks volgt er een giga-shoplogje! ^^
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha bedankt voor het volgen :)!
    Ik ben benieuwt naar je shoplog haha ik kom zeker ff kijken dan :D

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat je zegt is waar, maar als je in dure winkels wilt kopen in de SALE, moet je best wachten tot de laatste weken voordat het een fatsoenlijke solden-prijs is. (Solden moet voor mij dan ook SUPER CHEAP zijn :p)
    Ik ga altijd de laatste weken naar H&M, jurkjes voor 5 euro, love it !
    Voor de moment heb ik blok dus kan ik jammer genoeg (best) niet gaan winkelen, ben er gisteren ook niet geraakt... (Bedankt voor je reactie trouwens, ik wacht dan nog even om voor de pumps te gaan kijken :D , waren er trouwens nog andere toffe dingen?)
    Maar ik blijf hopen dat ik op wonderlijke wijze vooruitschiet en dat er wel een uurtje geshopt kan worden !

    BeantwoordenVerwijderen