dinsdag 25 januari 2011

Stressweek !

Deze week is een superdepuperstressy week ! Even mijn schemaatje:

Maandag: nog niet echt iets speciaals
Dinsdag: 2 grote toetsen in school+leren voor gitaarexamen
Woensdag: Gitaar examen
Donderdag: Leren voor 3 toetsen+gaan kijken naar een toneelvoorstelling
Vrijdag: Notenleer examen
Zaterdag :Dictie (toneel) examen (ik volg les en heb er dus ook examens van,is wel buiten school trouwens)

Voor mijn Gitaarexamen is oefenen wel nodig :)


vanaf woensdag wordt het allemaal dus wat stressy, maar ik zal toch nog proberen om in die drie dagen tenminste één bericht te posten:)


Maar ik zou jullie natuurlijk niet lastigvallen als ik ook niet iets very fashionable te vertellen had :).

Veterlaarsjes zijn deze winter overal te zien in het straatbeeld (of toch tenminste in modeblaadjes en op fashionblogs :p). En ik ben er  helemaal weg van!

Deze van Invito zou ik héél erg graag richting kast verschepen :D


Maar ook deze zijn fantastisch:
(beide New Look)








6 opmerkingen:

  1. Succes met je gitaar examen morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeejj sullen we elkaar volgen ? xx leuke blog hoor ! <3 '

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the shoes.

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee :)
    even een vraagje, heb je een link van de site van die schoentjes?
    ik wil heel graag die grijs/groenige veterlaarsjes maar kan ze echt niet vinden :P
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn jammer genoeg niet meer verkrijgbaar, maar misschien vind je op de site van new look wel andere leuke laarsjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen